<3 + <3 + ? Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Vi holder på å pusse opp kjøkkenet....så blir uten noe særlig kokemuligheter noen dager. Ønsker ikke å spise ute hver dag. Noen tips om hva jeg kan lage til middag uten komfyr? Jeg kan evt bruke mikroen, men har enda tilgode å spise god "mikromat"
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 har du vannkoker? Da kan du jo lage littt enkle ting, som rett i koppen (ikke akkurat middag men..), pølser og nudler.
max32 Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Grille, kylling og brød, reker, fiskekaker i rundstykke, Kan du ikke lage middag hos en nabo eller venn fryse det og bare varme det i microen.
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Salat med ferdiggrillet kylling, eller med bogskinke Og så skammer jeg meg over å si at jeg syns gorbys i mikroen er riktig så godt av og til, med ekstra ost oppå og salat til Fiskekaker eller lunsjkaker fra varmdisken sammen med salat og rundstykker Gode baguetter med reker og crabsticks samt salat Spekemat med potetsalat
Himmel og hav Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Pitabrød med salatkylling eller skinke og salat, tomat osv Med vannkoker kan du lage pølser (kok opp vann, tøm det i en kjele eller bolle og putt pølsene oppi), havregrøt (de i gule begere), nudler og couscous (slå kokelde vann over) og lage f.eks en nudelsalat med kalde nudler, kylling, grønnsaker og sweet chilisaus. I mikroen kan du lage masse mat: koke fisk, koke poteter oog grønnsaker, lage havregrøt, varme karbonader og annet fra delikatessedisken.
Canari Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Sommerskinke med kaldrørt rømmesaus, potetsalat og grønn salat. Fiskeburger: Fiskekaker varmet litt i mikro i burgerbrød m salat etc.
ana baroma Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Kjøper du en enslig kokeplate er du berget:) De koster ikke stort, og da kan du lage for eks gryteretter, fisk i pakker (koke poteter og legge fiskepakker i folie med litt fisk, løk, sitron, smør, papfrika, gulrotstrimler osv) oppå, så er alt feridg på en gang i en kjele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå