Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Del Skrevet 18. juni 2009 Fant ut at jeg var gravid for noen uker siden og nå har de fått greie på det på jobb. De vil at jeg skal slutte, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Bedriften sliter og de holder på å si opp en del mennesker. Det er en tung jobb jeg har, både fysisk og psykisk og jeg tror ikke jeg kommer til å klare å jobbe ut tiden, blir veldig sliten og slikt allerede og jeg er ikke langt på vei. Jeg tenker liksom at hvis jeg bryter lærlingkontraken så får jo en annen beholde jobben sin, og det er kanskje det som er best for bedriften. Og jeg tror ikke jeg har samvittighet til å gå sykemeldt om det måtte skje. Men på en annen måte, så må jeg jo jobbe, jeg trenger jo penger! Hvis ikke må jeg jo selge bilen og flytte ut fra leiligheten og hjem til mamma. Jeg tenker jo at det er best om jeg fortsetter å jobbe, meen samtidig så har jeg så dårlig samvittighet overfor jobben Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140277964-l%C3%A6rling-og-graviditet/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå