allegodeting er3 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Det håper jeg virkelig, for jeg holder på å bli gal av å MÅTTE lukte på skurekrem i timesvis hver dag! Er i uke 37 nå, dette har vart flere uker allerede.. Har også SÅÅÅ dilla på betong. -hadde jeg bare kunnet spise det!
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Ja, for meg så gjorde det det, ihvertfall... Jeg måtte ha kule-is hver dag, en kule med jorbær og en med pistasje... Og solo! Nå er det 12 år siden jeg fødte første gangen, og har vel kanskje drukket solo 3 ganger siden den gang.. Hehe... Betong? Du liker ikke kjellerlukt og har lyst til å spise jord også? Da mangler du isåfall sink i kroppen, bare:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 seriøst, mangler en sink dersom man elsker kjellerlukt og har lyst å ete mold?? Hva finner man sink i ? er det tabletter?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 jeg var så heldig å hadde dilla på frukt,helst litt syrlig frukt. Den forsvant med en gang jeg hadde født å sjokolade monsteret i meg kom frem igjen etter det hadde vært vekke i ni mnd,heeeelt merkelig syntes jeg,har lyst til å bli gravid igjen for da ble jeg slank og fin;)hehe . Den dilla greia du har er utrolig morsom,har hørt at enn mangler noe ja når en vil spise asfalt,dapapir osv,rare greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå