thea - M har gull i gulping Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 hadde mange vonde kynnere i går kveld og har hatt skikkelig vondt i magen i hele natt og i grunn i hele dag!! spesielt etter at jeg var ute å gikk istad.. kjennes ut som at jeg har en blanding av løs mage og vonde mensensmerter.. har 18 dager til termin og regner med at det ikke er farlig.... noen som har det sånn?? er førstegangsfødende forresten, så har jo heller aldri opplevd dette!
Får en liten jente i aug:) Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Da tror jeg du burde ringe til sykehuset! mange fødsler starter son! lykke lykke til!
Får en liten jente i aug:) Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Da tror jeg du burde ringe til sykehuset! mange fødsler starter son! lykke lykke til!
*Mamma09* Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har hatt vondt i magen både idag og igår.. Og kynnere har jeg stadig, de er ganske ubehagelige.. Har 4 uker til mens termin og 5 uker til ul-termin, men har hatt noe premature veer og hverken legen, min jordmor eller jordmor på sykehuset tror jeg kommer til å gå tida ut Håper nesten det starter snart jeg da Merker at de siste dagene har vært harde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå