Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var veldig rart!

Jeg satt og tenkte på en voksen Kristin som nettopp er blitt kjæreste med en jeg kjenner. Så går jeg inn på denne siden og finner dette innlegget.

Det rare er dette:

Jeg syns Kristin er et vakkert navn, men hver gang jeg hører om denne spesielle Kristin, tenker jeg at hun heter jo EGENTLIG Heidi!

Dette er jo sprøtt!

Noen som har opplevd noe liknende?

Skrevet

Har ikke opplevd det, nei. Men hun heter Kristin og du innbiller seg at hun er en Heidi? Du blander hun ikke med en som faktisk heter Heidi, da?

Skrevet

Kristin er et vakkert og tidløst navn, som passer til Liv, som jeg ser storesøster heter ;-)

Skrevet

Jeg tenkte at hun het Heidi før jeg traff henne. Lurer nesten på om det kommer til å bli slutt med dem, og at han finner seg en ny kjæreste som heter Heidi! Huff, litt ekkelt :(

Men Liv og Kristin er noen av de fineste jentenavnene :)

Skrevet

Står bra til Liv! :-)

Skrevet

Kristin er et fint navn, møtte nettopp en baby som het det :-) Men - må innrømme at jeg er litt lei det, kjenner minst 9 voksne som heter det - veldig vanlig i min generasjon.

Gjest Antarctica
Skrevet

Kristin er en klassiker. I 2009-kullet kommer det ikke til å være for mange av dem, så det kan du trygt ta. Det passer også flott til Liv.

Skrevet

Dette er veldig vakkert, og vi har selv tenkt på dette navnet til vår datter. Jeg assosierer bare gode ting med navnet. Historien rundt det er at min bestevennine som døde het for Kristin. Ei fantastisk nydelig jente som ikke fikk være med oss. Hu va ærlig, åpen, direkte og helt nydelig.

Rart at man kobler navn med personer man kjenner.. Jeg skulle gjerne ha hatt meg ei kristin.

Skrevet

Veldig vakkert ja =)

Skrevet

Vil gjerne bruke det selv - veldig fint!

(Fortsatt på biblioteket, men fikk navneabstinenser! :P)

Skrevet

Ja, nydelig navn. Liker Liv veldig godt også.

Skrevet

Jo, Kristin er et flott navn. Og det passer kjempegodt til Liv, som forøvrig også er nydelig!

Skrevet

Blir nok Kristin på lillesøster, men syns det er litt kjedelig/vanlig.. Hm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...