Gå til innhold

Ulike symptomer med ulike kjønn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Både her inne, og når jeg snakker med andre, påstår "alle" at de har hatt veldig forskjellige svangerskap med forskjellige kjønn. Det er ofte ikke måte på hvor totalt ulike svangerskapene forløp, og alle "skylder" på barnets kjønn. Selv venter jeg det motsatte kjønnet av sist denne gangen, og synes det meste er helt likt... Begynner nesten å lure på om de har sett feil på UL...

Hva med dere?

Fortsetter under...

Har en venninne som hadde det som deg. Helt like svangerskap, men hun fikk en av hver :-) Jeg har hatt 4 veldig ulike svangerskap, dette siste har skilt seg ut på en del veldig konkrete punkter (altså ikke bare noe jeg føler), men alle har likevel vært ulike. Har 3 gutter og venter jente nå. De konkrete tingene som har vært ganske likt med guttene, men ulikt nå for min del er at testen slo ut vesentlig mye tidligere og sterkere denne gangen, at jeg overhode ikke har kastet opp og at SF-målet har vært/er markant mye lavere enn med de andre tre. Ellers har ulike ting vært ulik fra gang til gang. Om dette har noe med kjønn å gjøre er en annen sak da for 3 av dem har jo hatt samme kjønn, men ulikt er det i hvertfall på meg :-)

Hehe, ser på innlegget til Alva at hun beskriver akkurat det motsatte av meg. Jeg har to gutter og venter jente nå og dette svangerskapet har også skilt seg veldig ut. Men hos meg har det vært på den måten at testen slo ut mye senere enn med de to andre og at jeg har vært MYE kvalm (og trøtt!!) og kastet opp mye. Kastet ikke opp noe med guttene! På toppen av det hele har SF målene vært veldig mye høyere enn med de to første. Ting var også forskjellig med de to andre, men ikke så forskjellig som denne gang.

Det var litt rart å lese Alvas symptomer for vi vet også helt sikkert (så sikkert som man kan være da..) at det blir en jente denne gangen.

Jeg tror symptomene kan variere mye på en og samme kvinne ut i fra hvilket kjønn hun venter. Men har ingen tro på at det er spesielle "jente symptomer" og "gutte symptomer". Det er jo så utrolig forskjellig hvordan folk beskriver svangerskapene sine (selv om de venter samme kjønn). Og de fleste sier jo at de har annerledes svangerskap når de venter motsatt kjønn enn det de har fra før. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...