LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 hei. jeg sniker meg inn fra 1.trimester, for jeg tenkte kanskje dere her på 3. hadde litt mer erfaring med dette?? ikke så mangen på 1. som har komt så langt;) jeg er 6+2. og har oppdaget doppler! jeg synest dette høres helt fantastisk ut. spes for min samboer. koselig avslutning på dagen=) men. jeg er overvektig, og lurer på om det er noen andre litt "godt vedlikeholdte" som har erfaring med dette? jeg lurer på om den klarer finne noe hjertelyd når det er en "koserullt" i veien?? hadde jo vert utrolig kjekkt om det gikk, men har ikke lysst å kjøpe visst det ikke går. da blir det jo litt skuff liksom;)
Mamma_til_isabella Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Vet ikke om det har noe å si!Men ikke så tidlig skulle man tro for da ligger den jo rett nede ved benet.Men den skal ikke brukes før etter uke 10 fordi den forstyrrer hjertet til bebisen og det kan være uheldig!
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 ja det har jeg fått med meg... jeg er 1. gangs, så jeg styrer på og vil ha greie på allt med en gang! jeg finner nåkk ut av det etterhvert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå