*TuttiFrutti* Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Tidligst 26. juni.. Herregud, jeg blir så utålmodig!! Ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er gravid.. murrer i magen og puppene prikker.. og det andre øyeblikket tenker jeg at det nok ikke klaffet denne gang.. Dette er 1 pp - har en snuppelupp på snart 10 mnd fra før.. Like spennende denne gangen! KAN TIDA BARE GÅ LITT FORTERE???
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Hold ut tuttifrutti..... Jeg testet 5 dg før ikm (10 dpo) og fikk positiv test.... ) Tetstet ikke tidligere, så vet ikke om jeg kunne fått positiv test noen dager før. Hadde aldri trodd den skulle være positiv så tidlig. Skjønner du er utålmodig, men plutselig er dagen der. Lykke lykke til!! Minste hos meg er faktisk i nærheten av din. Hun er 9 mnd i dag. ))
Musemor med tre søte små Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Stakkars, det er bare å holde ut. Ikke greit dette Siden du har ei på 10 mnd vet du sikkert dette, men gravid-symptomer som "murrer i magen og puppene prikker", og andre gravid-symptomer kommet av HCG-hormonet, så de kommer ikke før egget har festet seg, og der er litt tidlig. Det fester seg normalt 5-10 dpo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå