vimsa;) Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 min kjære datter på 16 mnd har virkelig knyttet seg til en bamse. Som nå er borte.. hun gråter etter den og er helt fortvilet.. har lett etter den på nettet i timesvis, men tydeligvis ingen som selger den mer.. så jeg prøver her: Er det noen snille dibbere der ute som har en liten brun bamse fra teddykompaniet, 25 cm , heter vist hjalle ifølge nettsiden til teddykompaniet. Teddykompaniet selger ikke til privatpersoner, bare butikker.. har prøvd å ringe rundt til alle disse butikkene tidligere i dag, men ingen som har den.. hvis jeg skulle ha så flaks å få napp her blir lille jenta mi verdens lykkeligste!! og jeg betaler villig den summen som kreves. nesten uansett.. et desperat sukk fra en håpefull mor,)
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Om det er denne, så trur eg den kan kjøpast her: http://gladeunger.dk/butik/catalog/product_info.php/products_id/2225 Er ei dansk side då men..dei kan sikkert sende. Er norsk pris ser det ut til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå