Gå til innhold

taco med kyllingkjøttdeig - godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt her. Har egentlig sluttet med vanlig kjøttdeig, spiser bare kylling. Men har ikke prøvd det til taco, så lurer på om noen syns det er godt? :) Hva slags krydder/saus bruker dere da?

Fortsetter under...

Skrevet

Synes den smaker litt tamt jeg...

Bedre med kjøttdeig av svin

Skrevet

Det er best syns jeg..Liker ikke smaken av kjøttdeig,så her i huset bruker vi kylling med vanlig krydder til..

Skrevet

Ja, det er veldig godt. Mye bedre enn vanlig kjøttdeig. Bruker bare sånn pose med krydder, enten vanlig taco eller fajitas.

Skrevet

liker du kyllingkjøttdeig til vanlig, så liker du det til taco også...

Skrevet

Det er veldig godt, har spist det masse. Men vanlig kjøttdeig får fram smaken i krydderet bedre så foretrekker det.

Annonse

Skrevet

vi bruker kun kyllingkjøttdeig til taco. Men da må du bruke den gule posen med krydder, den er best. Mens på kjøttdeig er ikke den den beste. Dette er da funnet ut etter registrert forskning fra vår side:P :)

Skrevet

Jeg prøvde intenst å venne meg til kyllingkjøttdeig for en stund siden fordi det er sunnere, men jeg fikk faktisk brekninger av den og for min del ble taco ødelagt som middagsrett i lang tid etterpå pga dette, hehe... Smakte vassent.

Skrevet

Da hadde jeg heller brukt kyllingfilet.. Men jeg spiser ikke noen form for kjøttdeig da hehe. Bruker som regel santa maria.

Skrevet

Nei jeg synes ikke det er godt.

Skrevet

Hm, mange meninger.. takk! :) Satser på at det er sånn at hvis jeg liker det ellers så liker jeg det til taco :)

Skrevet

Vi bruker bare kyllingkjøttdeig til taco. Synes det er veldig godt. Vi bruker aldri vanlig kjøttdeig lenger. Kun karbonadedeig og kyllingkjøttdeig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...