mamma til O og T <3 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Tror slimproppen min gikk i går..! Ikke enkelt å vite da, når man ikke har prøvd detta før:D Har de siste 2-3 dagene hvert i fryktelig dårlig form..! Sliten, kvalm og slapp. Kjenner et litt anderledes "trykk" i livmora, og lillegutten er mer urolig der inne..! Kan dette være tegn på at det holder på å skje ting? Som sagt tror jeg slimproppen gikk i går, kan egentlig ikke ha vært noe annet:) Kjenner jeg tenker på fødselen med litt skrekkblandet fryd,noe jeg har tatt med knusende ro fram til nå Håper dere som har erfaring kan svare en litt små stresset hønemor, som venter spennt på sin første pode:)
Får en liten jente i aug:) Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Det spørs om det er fødsel rundt svingen da! Er det nærme termin da? Må ikke grue deg til fødsel det er helt fantastisk. Jeg har hatt en perfekt fødsel! å tenk på Det varer jo bare en dag pluss minus å så sitter du sikkert igjen med verdens nydligste etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå