Gå til innhold

Skal / skal ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare lufte tanke mine her. Vi, jeg og mannen min, har pratet på å sette i gang med nr 2.

Men saken er at pga forrige fødsel som var lang og tøff, og endte med at babyen vår havnet på nyfødt intensiv. Hun pustet ikke da hun kom til verden, og var veldig veldig slapp. Hun ble tatt med vakum, og det måtte 7 - 8 -9 trekk til før de endelig fikk henne ut. Vi har vært på sykehuset og hatt en samtale om fødselen og eventulet neste fødsel. Kan velge om jeg vil føde vaginalt eller KS.

Men for å komme til saken; jeg lurte på om jeg hadde for smalt bekken til å kunne føde, om det var derfor nr 1 satt fast.. Lege bestilte så time til å få målt bekkenet. Det dumme er, er at vi fikk ikke time før 25. august. Timen ble bestilt i april/mai... Problemt er jo at vi hadde hatt lyst til å sette i gang nå. Men ettersom jeg har forstått så kan man ikke ta ct/røntgen mens man er gravid.. Så er det dumt av oss å sette i gang nå??? Å lissom da bare avbestille timen til måling av bekken.... hmmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inge som har no særlig erfaring eller noe?? :-)

Skrevet

Da ville jeg ringt til RTG. avdelingen der du skal ta undersøkelsen og spurt. De kan sikker tsvare om du kan ta rtg. om du evt. har blitt gravid, eller kan de muligens fremsynde undersøkelsen din siden dere har lyst og beggynne og prøve.

Det er jo lov og spørre. Men tar du det privat, får du vel time på dagen:) Mulig det er verdt og bruke penger på det???????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...