Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada jada. jeg kan jo tenke selv, men jeg må bare spørre for sikkerhetsskyld.

er jo nå slik at disse babyene skal sove på ryggen.

men jenta mi på 5,5mnd sovner aldri da. så ikveld lot jeg henne bare sovne på magen etter å ha snudd seg.. vi er ofte oppe og sjekker til henne.

for at hun skal få søvnen sin så må hun jo få lov til å sove på magen? tipper mange av oss sov masse på magen da vi var under 1 år. er bare hysterigenerasjonen som ikke får slappet av med all infoen vi skal bære rundt på..

er det noen som har en logisk forklaring på hvorfor de bare og kun skal sove på ryggen når de er på ida sin alder? altså 5,5mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"regelen" er vel at når ungen sjølv snur seg over på magen, så er det heilt trygt.

Kan jo ikkje drive å snu ungen over på rygg igjen gjennom heile natta. Småen kunne snu seg til magen frå 4mnd, men snudde seg på magen for å sove då han var 6mnd. Har ikkje snudd han meir enn ein gong, og då var han på magen igjen på 2sek:P

Skrevet

Så lenge hun snur seg over på magen selv er det greit:) Så du trenger ikke tenke på det!

Snuppa mi snur seg og over på magen (6,5 mnd) - men haaater å ligge sånn, og gidder ikke snu seg tilbake igjen selv! *pes* Så bare vær glad hun liker å ligge på magen da hun først har snudd seg du:)

Skrevet

hehehehe :) ja, jeg burde bare være glad for det ja :) det er jeg jo. for nå får hun sovet :) Og det er jo det som betyr noe :D

de første fem nettene så klikket det jo for henne, men i går så sovnet hun på mirakuløst vis på magen :) det var uutrolig deilig.. så sov hun faktisk heeelt til kvart over åtte på morraen i dag :D sover tydeligvis tyngre når hun ligger på magen..

har jo en dæsj med grøtpulver i melka hennes til kvelds au hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...