Gå til innhold

Maser litt om Solvipect igjen jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste her inne at den bare skal tas frem til eggløsning. Jeg har ikke eggløsningstester. (Går foreløpig bare ut i fra eggløsningskalkulatoren)Noen fare om en tar den litt over eggløsning? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på akkurat det samme jeg også :) mener å ha lest at den kan forhindre eggløsning?

har eggløsningtester jeg da, skal ta den første i morgen kveld. da er jeg på dag 11. startet med solvipect i dag, litt sent ute kanskje.

når startet du silje?

Skrevet

hei,

det er lurt og ta solviepecten fra siste dag i siste mensen og frem til el....dersom man tar den etter el så kan den forhindre at egget fester seg....:)

Skrevet

takk for svar :)

jeg har lang syklus da, så får tatt den ca 7-8 dager før el. blir det for lite da?

Skrevet

det burde gå bra det vil jeg tro:)

Skrevet

Takk for svar:) Bør kanskje ta en el-test da. Hm. Jeg har forrsetn tatt fra siste blødningsdag. Var det sånn at en kunne bestille det på nettet? Ja, som dere skjønner har jeg ikke gjort det før;)

Skrevet

Det skulle stå forresten! ;)

Skrevet

ja du kan bestille på www.billigetester.no :)

anbefaler deg og bestille clearblue digital tester , da slipper du sitte og tolke om den ene streken er sterkere enn den andre og om den er positiv osv:)...tar bare få dager fra du bestiller til du får de:)

de har de også på apoteket,men der er de ganske dyre:)

lykke til!!!

Skrevet

jeg bestilte mine tester på billig-tester.

10 teter for 70kr eller hva det var. betilte ogå en cbd, og 5 gravistrip.

når har du ikm?

Skrevet

Takker for svar:) Jeg har i teorien eggløsning i disse dager, eller i helga. Så vi har noen "travle" dager foran oss;) Ikm er en stund unna kan du si;) Jeg får gå til innkjøp av noen tester. Takk skal dere ha jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...