flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Mandag fikk jeg to streker på QR og tirsdag strek og kryss på CB! Jeg var gjennom en konisering pga alvorlige celleforandringer i januar. De dårlige cellene ble oppdaget ved rutinekontroll, da jeg samtidig fjerna spiralen for å forøke på nummer tre. Etter koniseringen måtte jeg avstå fra sex i en mnd, men det var ikke noe stress, for vi ble anbefalt å ikke bli gravid før nye prøver hadde blitt tatt etter 4-6 mnd. Ingen krise, men helst ikke. Så vi tok det ganske rolig, tenkte at vi ikke skulle være "redd for" om vi ble det med en gang, men heller ikke stresse med det. Dessuten har jeg blitt gravid på pp4 med begge de to andre, så kanskjekanskje jeg ble det denne gangen også? I så fall ville det skje etter prøvene.Og jeg tok prøver som var fine (jippi!) i mai, og så vips! så satt spiren få dager etter! Jippiiiiiiiii! (Ønsker alle andre her inne massevis og tonnevis av lykke til, dere fortjener en liten spire, alle sammen!) babystøvklem med trippeldobbelflikkflakk!
*shehasmyheart* Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer så mye! Tror jammen det må stemme at en er mer fruktbar om sommeren:) Så mange som er gravide her:) Kos deg i svangerskapet! Lykke til videre:)
monkri mamma til 4 Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer såååå mye.. ja d er mange som har blit gravide nå gitt.. kanskje j er d å.. har mange symptomer, men har ikm neste uke.. lykke til og kos deg masse..
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 Tusen takk, begge to. Krysser fingrene for dere:)
Carina har to små gull Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer så masse og kos deg videre i svangerskapet
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer såååå masse!!!!!!!!!!! Så artig at så mange har blitt gravide nå altså! Høres ut som 4 er det magiske pp for deg:) Kos deg masse i svangerskapet og så sees vi vel på 1. tri etterhvert:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 gratulerer gratulerer!!!!!!! ja det er jo noe som heter våryr.hehe:-D jeg skal teste neste uke,da er det ikm her:-)))
Dotten Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Så bra i dobbel forstand. Masse lykke til med spiren og pust lettet ut at celleprøvene var tipp topp
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2009 Tusentakkerigjen! Håper vi møtes på 1. trim, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå