snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Lillegutt gjemte ansiktet sitt ganske så godt bak armene sine... Så fikk ikke så veldig gode bilder... Men fikk ihvertfall bekreftet at det er en gutt! Og nå veier han ca 1350 gram. Kan nesten ikke vente til jeg får se han på ordentlig!
guaguita2009 Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 ååå så kos vi og skal på 3d 30.juni:)Kjempe spennende... få bekreftet at det er en prinsesse der inne:) Gleder meg masse Holder på å male barnerommet rosa så krysser fingrene på at det var rett at det var en jente
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Ja, er veldig greit å få bekrefta kjønn. Jeg har kjøpt inn masse blått tøy og lyseblå seng... Så hadde vært kjipt hvis det hadde vist seg å være en jente! hehehe... Du burde glede deg! Er verdt pengene ihvertfall =)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Så kjekt å få det bekreftet :-) Vi var på 3D i forrige uke, og lillejenta lå og gjemte seg hun også. Men vi fikk heldigvis noen fine profil og halvprofil bilder :-)
Tøssa Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Var her om dagen vi og, lillegutt var ikke interessert å vise oss ansiktet sitt i det hele tatt!! men fine armer og bein da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå