MammaKos Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Når hun er sint/frustrert/kjeder seg/ønsker oppmerksomhet så HYYYYLER hun no så sinnsykt høyt!! Redd for at vinduene våre kommer til å sprekke snart... Er det noen andre som har opplevd noe lignende..? Det er vannvittig slitsomt og jeg vet ikke hvordan jeg kan få henne til å skjønne at dette ikke er greit.. Tydeligvis fått en jente med ekstremt sterk vilje.. Hun er forresten 8mnd
msunicorn Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Hei! Har ei lita ei som hyler jeg og! Skjærer godt i ørene ja! :/ Hun er 6,5 mnd. I det siste har hun funnet ut at det er gøy å hyle om natta også! La oss håpe det er en fase og at det går over snart!
Blind Gudinne Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 He he, slapp av jenter. Dette går over! Det er stemmetesting på høyt nivå =) Er fryktelig slitsomt å høre på, og til tider litt småflaut når sde setter igang på bane/buss/butikken o.l. Men det går over etterhvert, er ikke så mye man får gjort med det.
MammaKos Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 Da syntes jeg hun har testet ut stemmen sin lenge nok hehehe... Tar jo helt av!!! Da stoler jeg på deg jeg, og Xer fingrene samtidig
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Adrian er også en "hyler"!!! Ikke så lenge siden vi var på rema og handla og han satte i ett hyl som gjorde at ALLE i butikken snudde seg og kikka,jeg er sikker på at jeg hoppa en meter opp i lufta for jeg skvatt sånn! er bare glad at han ikke gjør det på natta også hehe. Gjør det når han vil ha oppmerksomhet,kjeder seg eller er lei . Han er 6 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå