Gå til innhold

lurer på om noen har merket det samme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 3-4 dagene fått en intens smerte i hoftene som kun varer et sekund eller to...det kjennes ut som hoftene er på vei ut av ledd og jeg krøker meg instinktivt sammen...ser fryktelig dumt ut når jeg er ute blandt folk! Ofte kommer det som lyn fra klar himmel, og sitter inn mot lyska eller bak ved rompa!

Jeg er 41+4 idag, og selvsagt veldig tung.. kan det ha noe med saken å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært plaget med "knivstikk" inn i rompeballene, som sprer seg nedover lårene... er det noe sånt du mener??

Jeg har hatt problemer med bekkenet, og har gått til behandling for dette, med god effekt.

Men så ser jeg at du er nokså langt på vei :-). Kan være at det bare er bebisen som har kommet langt ned i bekkenet, og nå ligger å klemmer på en nerve eller to... vil i hvertfall gjette på det. Og det tror jeg ikke det er så veldig mye å gjøre med.... bortsett fra å få ut ungen selvsagt :-)

Jeg for min del opplevde i forrige uke (39+2 idag) å få sterke smerter i siden på ryggen. Kunne ikke ligge på noen av sidene, og det å ligge på magen er jo helt uaktuelt uansett. Gikk til manuellterapeuten jeg pleier å gå til. Hun knadde og trykte, og stakk akupunkturnåler i rumpeballen - og det løsnet. Var helt smertefri noen timer senere. Men også hun trodde at det kunne skyldes at bebisen klemte på noe, og da var det ikke alltid at det gikk vekk. Noe det heldigvis gjorde for mitt vedkommende.

Du får nevne det til legen, kanskje du får medlidenhet og de setter deg i gang??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...