gilgi Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Hei snille deg du har spådd meg før at jeg skulle bli gravid i mars og det gjorde jeg. Var til ul. i går uke 18 og da fant de en prikk på hjerte og 2 prikker i hjernen. Ble anbefalt å ta fostervannsprøve og det gjorde vi i dag. Kunne du være så snill og se om jeg bærer på en frisk foster evnt. kjønn? Er bare så trist og lei meg nå. Det blir vanskelige uker fremover. Får svar om ca. 1-3 uker. Lover å komme med tilbakemld. uansett. Jeg 311071, han 150772 og sønn 2,5 år. Blir kjempe takknemlig om du kunne ta en titt. Tusen takk på forhånd. Jeg vet du har masse å gjøre.
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Heisann vennen;) Jeg får ikke inn noe alvorlig eller galt med fosteret ditt.... Føler at du har ei lita jente som er sterk og frisk;) (men jeg kan jo ikke si med 100% sikkerhet, sier bare d jeg føler) Håper på det beste for dere....skjønner godt at du er trist og lei deg, men d kommer noe godt utav d;) bare pass på at dere snakker godt sammen om det du og mannen din, at ikke noen av dere stenger inne følelser, del dem med hverandre,... Håper jeg har rett nå da, og uansett ikke ta sorgene på forskudd, det blir nok noen harde og vonde uker for dere (spesielt deg) før dere får svaret.... Ønsker dere Masse lykke til;) klem
allima Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Hei! Vil bare si at jeg håper alt går bra med dere!!! Håper de ikke fant noe på fostervannsprøven!!! Tenker på dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå