~sjiraff~ Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Vi hr gått til en allergilege i Ski som vi ikke er videre fornøyd med. Minsten har også holdt seg forholdsvis fin i huden (eksem) en stund, men den siste tiden har han blitt verre igjen uten at vi har endret eller tilført noe i kosten hans. Før i dag.. i dag smakte han is med kiwi i, og fikk en kjempereaksjon umiddelbart. Har lyst til å få han videre testet for ymse allergier (tror han reagerer på noen dyr også). Så er det noen som kan anbefale noen dyktige leger i nærmiljøet mitt?
ApriIbaby Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Junior ble utredet ved .....*gruble* Oslo barne og lungelegesenter....hvis det er noe som heter det. Ligger ved Hasle omtrent over Mercedes(?)butikken....
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Vet ikke om det er i nærmiljøet, men lillegutt får spesialisthjelp på Oslo barne og lungelegesenter. Det ligger på Økern i Oslo. Vi er superfornøyde. Kan bare sende sms og få raskt time når du først har vært der én gang, har veldig god peiling på astma, allergi og atopisk eksem, og man blir fulgt nøye opp.
Gjest -<<- Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Istemmer forslaget om Oslo Barne- og lungelegesenter på Økern.
Zitro Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Terje Sandnes går får å være en av landest beste allergileger for barn. Han jobber på Oslo Barne og Lungelege senter. Jeg går ditt med guttungene min. Han er en veldig "spesiell" mann, litt vel for forklarende på ting, men han er dyktig. Utrolig mye venting på det legesenteret da... en time tar fort 3 timer liksom...
partyoffive Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Frode Njå - han er meget dyktig. Holder til i Sandvika. Også veldig spesiell, men går for og være en av landets beste innen allergi og lunge sykdommer for barn.
Gulosten™ Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 KAL - Klinikk for allergi-og lungesyke. Ligger på Ullevål Stadion. Var superfornøyd med oppfølgingen der da Soff fikk "astmaen" sin
Carta Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Jeg mååå bare spørre... Hadde dere en damelege eller en mann? Vi har også vært der serru...
~sjiraff~ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2009 Dame. Men ei jeg kjenner har vært hos mannen og hun er heller ikke videre imponert. Er du fornøyd da?
~sjiraff~ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2009 Oslo barne- og lungesenter er en gjenganger ser jeg. Må man ha henvisning fra lege/helsestasjon eller kan jeg ta direkte kontakt selv?
Carta Skrevet 18. juni 2009 #14 Skrevet 18. juni 2009 Vi var hos han, og var veldig fornøyde med han. Men så ringte jeg inn ei uke senere fordi jeg hadde noen spørsmål, og ho virka litt på bærtur... Er kanskje en grunn til at han skal ta over, tenkte jeg...
Piipii Skrevet 18. juni 2009 #15 Skrevet 18. juni 2009 Vi går til Dr. Holme på liderudsenteret. Utrolig flink, han også gå rfor å være en av landes beste:) Vi er ihvertfall veldig fornøyd og han er utrolig flink til å få kontakt og tillitt med barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå