Gå til innhold

En liten baby og et nydelig bankende hjerte :)

Anbefalte innlegg

Har vært på ultralyd i dag. Jeg er 11+0, og skulle da på tidlig ultralyd grunnet svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap. Det var skikkelig flott å se! Var ikke på UL før den ordinære med den kommende storebror. Morsomt å se, babyen var liten, men det var jo faktisk en baby. Alt så kjempe fint ut. Nå er det jammen godt å kunne slippe å gå å være så innmari bekymret for om det er noe der inne eller ikke. Jeg har sett det! Og babyen var helt nydelig. Fikk ikke vite kjønn, og spurte heller ikke om det. Så lykke til- til alle sammen inne på Terminklubben Januar 2010 :) Håper på at det går bra med oss alle sammen!

<3

Fortsetter under...

Å så hyggelig! Det er helt spesielt når man ser at det faktisk er en liten huleboer der inne! Jeg skal også på ul uke 11+0 neste torsdag, henvist for genetisk veiledning pga alder (blir 38 i 2010) så det blir nakkefolds-u.s. og dobbelttest. Jeg hadde også svangerskapsforgiftning forrige gang, hvorfor er det indikasjon for tidlig ul nå? Legen har ikke nevnt det for meg. FIkk du sf tidlig i forrige svangerskap?

Ja vi får satse på at det går bra med de fleste av oss .-- vi har jo kommet litt på vei nå, og risikoen avtar vel raskt dag for dag framover. Når alle vitale organer er på plass har vel "dataprogrammet" fungert virusfritt så vi får håpe det holder! Jeg tror forresten ikke det går an å konkludere med kjønn så tidlig, da kjønnsorganene ser veldig like ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...