Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter....er det noen av dere som har fått vanvittig med kviser?

Jeg får normalt ikke kviser....tror kansje 6 totalt i året....men no har det bare eksplodert her.

Hele fjeset,opp i hodebunnen og nedover halsen har jeg masse små kviser.

Noen som har noen gode råd til meg????Syntes det ser helt forferdelig ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det bare ikke er meg... har alltid hatt litt men ikke så mye og det varierer fra hver dag..

Har fått resept av legen min, Dalacin heter den.. Den skal virke, men er nettopp begynt så har ikke merket noe enda..En enn tynn krem man smører på!

Kunne trenge litt tips her og ja..

Skrevet

Jeg har samme problemet. Og jeg er hudterapeut.. Du bør bare passe på å rense huden skikklig morgen og kveld, og bruke skikkelig sminke. Og slvfølgelig skikkelig renseprodukter og kremer. Og solkrem for ansiktet. Ikke bruk solkremen du bruker på kroppen i ansiktet..

Håper noe av dette kan hjelpe. Husk å skrubbe og legge maske minst en gang i uken :)

Skrevet

Leste at vi måtte drikke mye vann hvis vi hadde problemer med kviser uner graviditete. Les om uke 9 fra uke til uke

Skrevet

Heisann. "fint" å se at d ikke bare er jeg som plages med dette. Har fått mye små kviser i hodebunn, samt fremme på brystet. Har begynt å skrubbe meg ett par ganger i uken, og ser allerede bedre ut. Håper det ikke fortsetter slikt gjennom svangerskapet. Prøver også å være forsiktig med å spise mye sukker, og drikker mye vann. Tror dette kan hjelpe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...