Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Noen som har fryst det før?Er det slik at alle fradrag stoppes til du vil starte igjen? Jeg har ingen spesielle plager annet enn at jeg jobber mye, og på slutten av dagen orker jeg ikke trene, for beina er så tunge og jeg er helt utslitt. Så blir dumt å være medlem i et treningsstudio da.Kan heller ta meg en gåtur hvis jeg orker. Tror dere det holder med en legeerklæring på at jeg er gravid og at jeg vil fryse medlemskapet fram til termin og noen måneder etter?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Hos Elixia skal det hvertfall holde med sånn terminbekreftelse fra jordmor og det at du er gravid. Skal fryse selv nå, har bare ikke kommet så langt enda, men har snakket med dem og det skulle holde at jeg scannet inn terminbekreftelsen og sendte på mail...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Jeg frøs mitt på Sats da jeg var gravid, Hadde bare med ul-terminskjemaet som de tok kopi av. Betalte kun den regningen som allerede var kjørt, og betalingsfri da de mnd medlemskapet var fryst.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har elixia. Tok bare kontakt med de pr mail gjennom kontaktskjema som jeg fant på nettsiden deres. Sa at jeg var gravid, og ønsket å fryse medlemsskapet til den og den datoen. Fikk mail tilbake med bekreftelse på at det var i orden. Ikke noe spørsmål om dokumentasjon eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå