SugarIntheMorning Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Var så dårlig vær i dag at jeg satt i gang med bollebaking! Nå lukter hele huset av boller, og jeg gleeeeder meg til de er ferdige! Anbefales som regnværsaktivitet!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 ååååh..det høres godt ut..kanskje jeg skal sette en deig jeg også;-) hjelper vel ikke mot halsbrannen min med gjærbakst akkurat, men den kommer jo uansett..
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Jeg følger ditt eksempel og har nå bakt hverteboller til den store gullmedaljen :-) Mmmmhh...lukter godt i huset nå! Blir varme boller med smør og brunost og te til kveldsmat i dag :-)
SugarIntheMorning Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 Har spist tre boller i dag jeg... Nå må jeg forte meg å få fryst dem ned før jeg spiser enda flere... Ungene var veldig fornøyde da! Boller til kvelds her også i dag.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Nam nam nam! Så flink du er å bake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå