sommerbaby! Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 jeg hadde mens 8.juni, altså for 10 dager siden. hatt i det siste uregelmessig mens pga sykdom. 31 dager i 3 mndr, 38 dager i en mnd, og den siste var nå 34 dager. før hadde jeg syklus på ca 29 dager, 28 med pillene jeg brukte 3 mndr i fjor. når skal jeg da bynne å ta testene? og når på døgnet skal de taes? har kjøpt solvipect og gravid-vitaminer, går inn for full klaff denne gangen Slutter på p-pillene i januar, og føler vi er ganske klare til å få en til nå ser det er så mange som blir gravide for tiden, håper det er "noe som går" gratulerer til dere alle
Tingeling27 Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 hei, jeg vil anbefale deg og kjøpe clearblue digitale el tester som du kjøper på www.billigetester.com...da slipper du og tyde om teststreken er sterkere og like sterk som kontrollstreken....jeg ble helt tussete av den tydningen...jeg tester fra og med 10 dag etter første blødningsdag i siste mens...så skal man ikke teste på morgen urin pga at lh stigningen kommer utover dagen....derfor tester jeg mellom 18.00 og 20.00 siden jeg da er hjemme fra jobb... lykke til
sommerbaby! Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 jeg har kjøpt sånne strips jeg så strekene skal være like sterke ja, det kan jo bli en utfordning blir vel helt tussete jeg og da hehe får kanskje starte i helga jeg da. vet du hvor lenge man skal bruke hostesafta? mener å ha sett noen skrive at de ikke skal taes etter el? har bynt med den i dag jeg nå. regner med at jeg har el om rundt en uke. men om man ikke finner el på ettermiddagen så har man jo tatt hostesafta den dagen da.. hmm takk for svar littt fersk i faget, da er det greit å ha dere å spørre :Dmed 1.mann ble jeg gravid mens jeg brukte p-sprøyta så har aldri planlagt noe sv.skap. vært gravid 3 ganger. dette er spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå