Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Våger å skrive dette innlegget her, selv om vi har vært så heldige å få en liten gutt allerede (var mange som ble sure når noen skrev om å få nr. 2, da vi prøvde å bli gravid med vår nr. 1). Før jeg ble gravid slet vi i mange år uten resultat. Så ble jeg gravid, men det endte i sa. Deretter gikk vi gang med ivf, og da må en lykke stjerne ha smilt til oss, for da ble jeg gravid på første forsøk Nå er lille prinsen 1 år, og vi tør ikke vente lenger med å begynne å prøve på nr. 2. Håpet er at vi ved et mirakel skal få det til selv, men vi har mulighet til søskenforsøk ved hjelp av ivf dersom det ikke går. Vi er ikke ungdommer lenger, selv om vi gjerne lever i den troen Vi har begge pasert 30, vi trodde jo vi skulle klare å fa barn nr. 1 før vi ble 30, men slik gikk det ikke. Derfor håper vi på to tette nå. Men jeg er nervøs denne gangen til og med før vi begynner å prøve. Nå vet jeg jo hva hele ivf prosessen innebærer, og jeg gjør det gjerne igjen for å øke sjansen for et barn til. Men det er jo fort å glemme romantikk i en slik prosses, i tillegg vet jeg at jeg blir ganske sliten av hele prossesen. Er vel litt redd for ikke å strekke helt til, og kjempe redd for å bli skuffet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå