Gå til innhold

Har lyst på hvite, myke og litt tykke gulpekluter. sånne som "alle" har....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor finner jeg de? Jeg har bare funnet stive, ekle kluter...

Har funnet ut at jeg må ha ganske mange, for lille baby sier ikke stopp før det renner over.......

Skrevet

jeg har kjøpt 8 pk fra NameIt. Store kluter samt at de blir myke i vask :) Tror de koster rundt 140 kr for en pakke , men er så verdt det!!

Skrevet

spar kjøp....pakke med flere i...tror de heter tøybleier?? husker ikke helt...men sparkjøp...gode saker...

Skrevet

Gasskluter fra Princess. Var i barneavdelingen, og kostet 10,- per stk. Passe store, og gode og myke. Og det jeg syntes var best: De var i farger: rosa, blå, grønn, gul... Vi har bore-vann, og hvitvasken blir ikke ordentlig hvit desverre, spesielt gulp og andre flekker setter seg som brune flekker på det som er hvitt. Var ikke stas å fly rundt med brun-flekkete gulpekluter, før jeg fant disse med farger på :)

Skrevet

Hmm..jeg kjøpte noen fine på Ikea, billige, men gode og myke. Store og med litt mønster, men samme type som de hvite du sikkert tenker på!

Skrevet

da skal jeg nok greie å finne noen når jeg skal ut og handle i morgen... :o)

trengte aldri kluter til største, for hun fikk flaske og det kom aldri opp igjen heller...

Skrevet

12 stk gasskluter / tøybleier i en pakke à 99kr på jysk. De har jeg brukt til begge mine og har ikke funnet noe bedre enda =))

Skrevet

mphs, bruker du hus som gulpeklut...? hihi

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

hahaha :-D

noen har dyrere vaner enn andre;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...