mmdt Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Endelig min tur... Paa termindatoen 16.06.09 fikk vi endelig mote vaar nydelige lille gutt. Han veide 3480 og var 50,5 cm lang. Hadde hatt murringer hele dagen, men selve fodselen gikk unna paa 2t. KL. 06.45 ble han fodt, og har til naa vaert en snill liten gutt, Hvar veldig heldig og hadde en super hyggelig jordmor
Elviraen Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Grattulerer så trivelig!!! Vi hadde ul-termin 14, hadde menstermin den 16, frem til i går har jeg vært SUPERSPREK, ikke hatt EN eneste plage, MEN I NATT klokka ca 3 kom det noen VONDE menssmerter, kjennes ut som noen river i blæra mi, jeg har de enda, nå er de ujevne i mellomrom (10-15 min) og ujevne i styrke, noen er VONDE noen er OK...... er det dette du mener når du sa du hadde mensmurrionger dagen før? Jeg var nemmelig HELT umoden på kontroll i går, og kan derfor ikje skjønne at dette skal være dler av fødsel i dag!? var dine murringer helt jevne med en topp og en bunn, fikk du kynner samtidig!?
mmdt Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 slimproppen min gikk tre og en halv uke for termin og han hadde fallt ned i bekkene, saa jeg hadde vaert moden i tre uker. legene var overrasket over at han ikke hadde kommet for. Men med forstemann saa var jeg ikke moden og vannet gikk, fodte paa 6t da men mye mer intens fodsel. Men det hores jo ut som om at du driver med fodselsforbredelser/modningsrier. Jeg hadde nesten konstant "mensensmerter" nederst i magen, hvar kjempe trott og sliten hele dagen men fikk ikke sove skikkelig. Har ogsaa vart super sprek hele svangerskapet bortsett fra den siste uka for, saa det hores ut som om at noe er paa gang hos deg Lykke til...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer!! sleng over litt "fødestøv" da!! jeg å vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå