Celeste85 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 TROR jeg hadde en SA på lørdag 5+1. Har fortsatt veldig positive graviditetstester så skal på sykehuset for å måle HCG-nivået og kan en innvendig UL for å bekfrete eller avkrefte. Det er vel liten sannsynlighet for at jeg kan ha mistet en tvilling? Blir uansett godt å finne ut det ene eller det andre slik at man kan gå feire med ro i sjelen...
Reflexia Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 blør du? har du vondt? er vel fortsatt mulig du er gravid siden du tester positivt enda...og det er jo en stund siden lørdag...krysser fingrene jeg... og det er fullt mulig å miste en tvilling...har skjedd søstra til mann min to ganger...
Celeste85 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Tusen takk for svar. Jeg blør litt, men har ingen smerter nå! Mulig at HCG kan påvises lenge etter en SA. Jeg har ingen forhåpninger, men det hadde jo selvfølgelig vært fint om det var igjen en der inne. Dette finner jeg vel ut av etterpå.
Reflexia Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 du får ha lykke til etterpå,og si gjerne i fra hvordan det gikk hvis du vil=)
Celeste85 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 Det skal jeg gjøre! Logger meg på i morra formiddag tenker jeg:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Uff da Håper du er "heldig" og har mistet en tvilling da, det kan skje! Men at du fortsatt får pos tester er ikke unormalt.. Det tar tid før HCG går ut av kroppen.. Selv gikk det 1 uke for alt HCG var borte.. Lykke til!
Carasnella Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Hvordan gikk det? Venter på oppdateringer vettu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå