Elviraen Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Jeg fikk akupunktur i går, har ikke sæli troa på det, men NOE måtte ha skjedd, jeg vonka av SINNSYKE menssmerter i 3 tida i natt, de kommer og går, har ikke tatt tiden, men ca hvert kverter, de er ikke like vonde heletiden, men det er helt nederst i magen, skikkeli vont så jeg må konsentrere meg om å puste å slappe av, da jeg var på sykehuset i går var jeg helt umoden, jeg er 4 dager over termin. Magen blir hard når smertene er på d verste, de avtar etter bare noen minutter, er dette det folk kaller mensmurringer!? DA synest jeg synd på de som har hatt dette gjennom svangerskapet..... HUFF d er vondt!!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Jeg hadde det også sånn.. og det kjentes ut som tulla mi rev ut blæren på meg.. Disse smertene ble bare sterkere og sterkere og det var begynnende rier Lykke til
Elviraen Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Ja d gav seg i noen få timer, ble svakere, MEN n¨har det tatt seg opp jenn og er værre enn først....jeg holder jenn øya, biter sammen tenna å konsentrerer meg om å trekke pusten....... når skal jeg ringe føden? skal dit å settes i gang i mårra da......hm...
Lykke X 4 Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Høres virkelig ut som at noe er på gang hos deg Masse lykke til, du føder nok snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå