monkri mamma til 4 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 hei. så du skulle teste neste uke og d skal j også... når har du ikm? har torsdag neste uke j da... er du 32 år? j er 32 år. tenkte vi kunne følge hverandre j hvis du vil?
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 hei hei:-) jada,jeg skal teste neste uke.tror ikm er på onsdag da:-) jeg er 32 år ja:-) det har vært veldig moro å følge hverandre ja:-) jeg har 2 jenter på 10 og 11 år fra før og har sambos gutt på 10 boende her.
monkri mamma til 4 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 d blir spennede... åssen symptomer har du? har hatt murringer og stikkinger siden el. løs i magen og mye luft. begynte med små kvalm i går..
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 jeg har murringer,løs og hard mage og skikkelig oppblåst mage. noen ganger kvalm og vondt i korsryggen noen ganger. det eneste jeg ikke har fått ennå er ømme bryster. er i 1pp bare ennå,men føler det er noe der så det tar på å vente ei uke på å teste.hehe.jeg har lagt deg til på vennelista mi nå:-) her har vi ikke fortalt noen at vi prøver å bli gravide(skal bli en overraskelse når jeg er 12 uker på vei,når den dagen kommer),så det er veldig kjekt å ha noen her inne å prate med:-) jeg er trønder,hvor bor du i landet da?
monkri mamma til 4 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 har litt stikking i puppa innimellom.. bor ikke så langt unna hamar. har ei tante som bor i trøndelag.. de fleste vet at vi prøver, så lenge d gikk galt i februar og måtte ta utskraping. j var 11+3 og fosteret dode da j var 8.3 trodde dem..
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 såå synd at du mistet da:-(( får bare håpe du er gravid nå da:-) jeg har vært heldig og ikke opplevd å miste jeg da,men skal aldri si aldri.. jeg og sambo har ikke felles barn,og barna vi har begynner å bli store,og har hatt litt "mas" fra fam og venner men nå har de gitt opp. derfor vil det bli en stor overraskelse :-D men regner med jeg må fortelle det litt tidligere enn 12 uker for jeg får fort mage.ivertfall fikk jeg det med de 2 første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå