gravid.på.ny Skrevet 18. juni 2009 #1 Del Skrevet 18. juni 2009 Er bare så lei av å ikke vite hva som skjer! Jeg har 5 sa bak meg, og like mye usikkerhet da.. Venter nå på tlf fra gyn om hva jeg skal gjøre,i og med hcg verdiene ser bra ut, men jeg blør fortsatt noe. Lurer på om det er lurt da å ta det mest mulig med ro( ikke stresse), eller bare stresse i veg slik jeg bruker? Har nettopp startet i ny jobb, så jeg syntes i grunn det er pinlig å bli sykmeldt slik med en gang.. livet er visst ikke så lett bestandig! Vet jo som tidligere skrevet ikke hvor langt jeg er på veg, da gyn legen ikke kunne se noe som helst på innvendig ul. Det var også spm om jeg skulle starte med bl.fortynnende og horm.tilskudd, men da er det vel viktig å gjøre det helst så tidlig som mulig? ikke så oppløftene dette her på en regnværsdag, men godt å skrive litt om det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140273717-venter-p%C3%A5-svar-fra-gyn/
gravid.på.ny Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 18. juni 2009 har nå snakket med gynekologen. Hun sier at jeg allerede imorgen kan komme på ny ul(var der på mandag, men så da ingenting), og ser hun ikke noe nå heller vil hun at jeg skal oppereres, spm om exu. Dette godtok jeg ikke. Sa til henne at hun mest sannsynlig ikke kunne se noe da heller. hun sa jeg fikk komme til mandag i stedet. Hva er dette undres jeg. Har da ingen smerte som kan indikere en exu svangerskap. Hcg nivået hadde jo fordoblet seg fra mandag til onsdag(i går). sa til henne at jeg fortsatt blør litt brunt, og lurte på hva jeg da gjør. hun sier da at jeg skal fortsette som jeg bruker, normal akt., men unngå samleie. Hun sa det sikkerter noe blod som skal tømmes, eller at det renser seg. Jeg har ringt til privat klinikk, og fikk time der til tirsd. Bare lurer, men det er vel ingen som kan tvinge en til å opereres hvis ikke det er helt tydelige tegn som tilsier at det må gjøres.. blir bare litt redd nå jeg. ..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140273717-venter-p%C3%A5-svar-fra-gyn/#findComment-140274296
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå