Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Gutten min ligger og kaver hele natten, jeg holder på å bli gal.. Og han våkner stadig. Er utrolig slitsomt .o( Han spiser godt men får kun mme og 2 grøt måltider om dagen, en på morran og en på ettermiddagen. Middag vil han ikke ha. Andre som har det sånn? og hva kan det være??
Collette Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Gutten min var også sånn, men så innførte jeg to mellommåltider og da løste det seg gitt. Til det ene mellommåltidet får han først drikke, så mye mme som han vil ha (ikke alltid han vil ha), så får han et beger med fruktmos. Til det andre mellommåltidet får han grønnsaksmos (og mme). Pleier også å tilby mme med en gang han våkner fra en lur. Da drikker han ofte litt ekstra. Det har også hjulpet å legge ham i sovepose, men det gjør du kanskje allerede?
eplejente Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 I følge teorien til "The Baby Whisperer" kan det være at babyen din er klar for å spise hver fjerde time istedet for hver tredje.. eller det kan være at det er mangel på rutine. Eller begge deler. Har ikke egne erfaringer med det enda, så legger til at det kan jo være andre grunner. Men driver akkurat og leser i boka, og har kommet til det kapitlet som omhandler akkurat det du beskriver. Men nå vet jeg ikke hvor gammel gutten din er. Dette er visst vanlige problemer rundt fire måneders alderen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 Takk for kjempefine svar.. min gutt blir nå 6 mnd.. han får mme og 2 grøtmåltider om dagen.. han spiser siste mme ved halv åtte tiden og natta ca 20. så våkner han til vanlig rundt 1-2 og igjen 5-6 men i det siste våkner han 23 og 03 og 06 Kanskje prøve litt middagsmat til han, han er ikke veldig glad i det men nå finnes det jo mange fler i 6 mnd enn 4..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 jeg prøvde sånn sovepose men fytti stakar han ble så varm.. han er veldig varm av seg så han ligger bare i pysj og et teppe om natten.. og det sparker han av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå