bondeknøl Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg kom inn på føden på lørdag kl 10. Skulle bli satt igang, så jeg fikk sånn tabl oppi skjeden 3 ganger. Kl 13, 17 og 22. Våkna kl 05.30 med VONDE rier. De tok vannet kl 7, og plutselig måtte jeg presse! Tida gikk så fort! Sa til jordmora at jeg ikke kunne presse, men at jeg måtte.. Hun kjente på meg og sa "joda, bare press du, det går fint!" Så da begynte det.. Det letteste av hele fødselsforløpet. Plutselig var hun på fanget mitt, jeg skjønte ikke så veldig mye der og da... det gikk så fort!!! men for en herlig opplevelse! Hun var ganske stor. 4560g og 55cm lang Skikkelig nydelig. Nå koser vi oss hjemme! Lykke til dere andre som nærmer dere
bondeknøl Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2009 Hun var forresten ute kl 09.15. Jeg brukte 2 timer og et kvarter fra jeg var i gang(4 cm)
tg85 Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer med jenta! så herlig:) Jeg lurer på om jeg også blir satt igang..ser ikke ut til at min lillegutt vil komme av seg selv.. Er 8 dager på overtid idag. Hvor lenge gikk du på overtid før du ble satt igang?
bondeknøl Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 Ble satt igang den 8 dagen over.. så kom hun 9 dager over termin veldig grei måte syns jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå