Gå til innhold

Lillegutt lurte jordmor - heldigvis :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos jordmor igår. Jeg fortalte at babyen har bygynt med større bevegelser og kraftigere sparker enn tidigere. Er 38+4 idag.

Hun undersøkte magen og tok fosterlyden som vanlig og begynner å se rar ut i ansiktet. Hun spurte om når det hadde endret seg - det var i helgen. Så sier hun at hun tror han har snudd seg igjen - til seteleie.

Huff å huff.. Ettersom førstemann var godt over 4 kg så kunne dette bli keisersnitt uten at jeg hadde noe jeg skulle ha sagt. Jeg ønsker ikke ks - så jeg gikk å funderte og gruet meg til ultralyden på asker & bærum som jeg skulle ha idag.

Kommer så inn til legen etter en del ventetid. Hun kjenner nederst i magen, over skambenet og sier at dette er helt klart hode som ligger ned. Hun tar ultralyd-staven og viser oss at lillegutt ligger akkurat som han skal men at han ikke har festet seg.

Hihi, gjett om jeg ble glad :o) Var så trøtt etter all fundering og tenking at jeg sovnet i bilen på vei hjem (mannen min kjørte) - spiste så en pakke med jordbær og masse krem :o) og sovnet i 2 timer til på sofaen. Puh! Har vært så mye styr denne gangen uten at det egentlig har vært noe som helst. Er rimelig nyskjerrig på gutten som gjemmer seg derinne :o) Vi ses heldigvis snart. Go`natt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...