Gå til innhold

kynnere konstant------

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kynnere i hele dag og ikveld virker det som de er intesivert... magen er konstant hard føles det ut som.-- er i uke 33 + + +

bør jeg ta dette som ett tegn på noe eller?? er førstegangs .. så har ikke helt peiling på om dette er normalt--

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma som jeg har det om dagene å jeg er i uke 35..... Om kynnerne blir direkte vonde da er det bare å kontakte føden el legevakta for den delen.

Samma gjelder om det er kort tid mellom hver kynner å du er usikker...

Får du kynnerne når du er i ro også?

Har hatt kynnere siden femte måned jeg å fikk beskjed om å roe ned tempoet, disse siste ukene her har jeg hatt mere intense og flere kynnere..

Skrevet

de er ganske tette ikveld ja... har sittet å slappet av ganske lenge, og de ser ikke til å forsvinne. De er ikke direkte vonde, men kan bli litt "vonde" "ubehagelige" .. vet ikke helt hvilket ord jeg skal bruke.

Har styrt med litt fysisk de siste dagene, men har ikke gjort mere enn det jeg orker lisksom..........

Skrevet

Har hatt mange og kraftige / vonde kynnere så lenge jeg kan huske. Er 38+4. Merker at det er værre noen dager - spesielt når jeg er trøtt å sliten. Så det hjelper å trappe ned og slappe mer av. For min del kommer de noen ganger `som perler på en snor` - andre ganger er det langt mellom. Kynnere sitter ofte i 5-10 min.

Hvis de er korte (1-1,5min) og vonde så er det maserier/ekte rier. De pleier å kjennes i ryggen i tillegg. Da er det lurt å følge med litt ekstra spes når du ikke har kommet så langt. De kan sette i gang fødsel hvis man er uheldig. Rier pleier vel også å slippe taket litt når man beveger seg. Kynnere holder på `til de er ferdige`.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...