Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hei alle sammen. Jeg fikk en liten jente som er 3 uker til torsdag. Tenkte nå at det var på tide å komme inn her. Ho er snill som dagen er lang og vi bare koser oss. Men siden det er vår første kjenner jeg det dukker opp mange ting en lurer på. Kjenner jeg har behov for å høre litt fra andre av og til og hvordan dere gjør ting. Og kanskje gode tips;-)))))))))
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Velkommen inn her ;-) og gratulerer som nybakt mamma:) Er selv førstegangs, så da er det greit og få høre å lese litt om andre sine erfaringer =)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Grattis så mye med jenta og velkommen inn hit=) Min erfaring er at spørsmålene bare blir flere med tiden, og da er det kjekt å kunne rope ut her! Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar hehe;) KOS deg masse med jenta di, og ta godt vare på alle de små øyeblikkene og milepælene! Tiden går så altfor fort, og før du vet ordet av det krabber hun rundt på gulvet, drar deg i buksebenet og roper MAMA;)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer igjen .o)) og velkommen.. så kos å se deg her inne!!! kleeeem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2009 Tusen takk alle sammen:-))) Veldig kos å "se" deg også igjen Tullemor. Hvordan går det med deg og den lille prinsen din? Klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Hei.. jo han blir 6 mnd snart og har egne meninger alt, sover lite, sutrer mye og er en villmann hehe.. har ikke sovet på snart 5 mnd.. men alt går hihi... mem han er super skjønn da...kleeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå