Adelante Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hei, tenkte bare jeg skulle si hei på dere Har prøvd siden september i 2008, men ting tar usannsynlig lang tid. Har ikke hatt tr siden begynnelsen av mars. Fikk dobbel pergokur i mai, men det ser ikke ut til at den virka gitt. Gyn sa jeg ikke trengte å vente på tr, skulle bare begynne rett på. Jeg ringte han i dag for å høre hva jeg skulle gjøre, og han sier at jeg skal gjøre det samme i juli. Har time hos han i begynnelsen av august, så jeg får snakke litt nærmere med han da. Det er liksom min historie da, regner med det er mange som har det som meg. På den lyse siden av livet så har jeg verdens aller beste samboer. Så selv om det tar lang tid så jobber jeg gjerne videre, vil så gjerne gi han en liten baby
snuppelura-jente10 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vil bare ønske deg velkommen hit og lykke til. Godt du ser positivt på situasjonen. Det hjelper mye :-) Masse lykke til! Klem
Tingeling27 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 velkommen skal du være:) her er det mange koselige damer, tror nok du vil kose deg her med oss:) klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå