Gå til innhold

POSITIV test 6 dager etter befruktning????? Går det ann da??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei d høres usansynlig ut...

antakelig har du hatt eggløsning tidliere og er blitt gravid "før du skulle" ifølge din vanlige syklus

Skrevet

Så positiv at det ikke var tvil om noe annet :)

Skrevet

Hvis du har 28 dagers syklus med eggløsning på "midten" er jo det sannsynlig. Clearblue-testen kan du ta en uke før ventet mens. Hvis du snur det rundt er det det samme som en uke etter eventuell befrukning. Gratulerer foressten! :)

Skrevet

Hmmm.. Hadde sex 25 april noe som også var forventet tid for uken... Hadde blødning noen dager...

Har hatt eggløsning samtidig med uken før. (altså rett før)

Legen trodde ikke på meg og mente jeg måtte ha blitt gravid 24 mai. Jeg testet svakt positivt 29 mai.

Hvis jeg skal regne slik leger gjør da, burde jeg hatt eggløsning den 10 mai, med en syklus på ca 29 dager...

Nei, dette synes jeg er rart og jeg forstår det ikke... hehe

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan det være at du ble gravid i forrige syklus, slik at du var gravid da du fikk "mens" sist...?

Det går ikke at å få pos test 6 dager etter eggløsning, fordi da har ikke egget festet seg i livmorsslimhinnen ennå.

Skrevet

Jeg testet positivt veldig tidlig med clearblue digital begge gangene... ca 6-7 dager etter befruktning må det ha vært. Jeg kunne nærmest kjenne det på kroppen samme dag som befruktning og har da testet tidlig pga mistanke. I forhold til UL-termin og beregnet termin har det stemt ganske godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...