Gå til innhold

Utrolig mange som har blitt gravide her de siste dagene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer alle sammen, og lykke til i svangerskapet.

Hadde selv en "usynlig" skygge strek på mandag, men enten så var det noe galt med testen, eller så lurte øynene meg, for den i dag var klart negativ ;-(

Men tanta ventes ikke før om et par dager så det er enda håp, og dette forumet er jo inni en "gravid bom".

Og dere som ikke er blitt gravide enda, lykke til videre med prøvingen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange som har fått gode nyheter den siste tiden ja : ) Håper at det er vår tur neste pp! Det sies jo at man er mer fruktbar vår og sommer - og det stemmer nok bra med antallet gravide her for tiden!

Lykke til videre alle prøvere!

Skrevet

tusen takk for gratulasjoner:) virker som det er mange som er blitt gravide nå ja:)

krysser fingrene for at det er din tur denne mnd:) er jo enda håp:)

Skrevet

Krysser alt for deg og sender deg masse babystøv ********************* :)

Skrevet

Løper og henter en bøtter og tar i mot alt jeg kan av babystøv ;-)

Skrevet

Ja det er mange som har fått positive teser i det siste.. Også av oss slitere..

Kjenner jeg er så kjip at jeg blir missunnelig... =/ Jeg unner alle og bli gravide.. Men jeg fortjener det jo jeg også... hehe

Måtte vi alle bli gravide og få små hemligheter i magen løpet av sommeren..

klemklem til alle

Skrevet

Veldig koselig at "sliterne" her inne har blitt gravide nå - våren og sommeren er en fin tid, hehe =)

En dag blir det vår tur også!!! Må jo ha tro og håpe på det beste!!!

Lykke til alle dere som har fått positiv test i det siste - håper svangerskapet forløper fritt og ukomplisert!!!

Klem fra

Skrevet

Alle her inn fortjener jo å bli gravide og som sliter selv, må jeg si at jeg blir glad når andre greier det med en gang! Unner INGEN å være slitere og blir EKSTRA glad når slitere lykkes. Kjenner selv at jeg har hatt et snev av misunnelse når andre får klaff med en gang, mens vi har måttet slite, men så kommer jo fornuften at det er jo flott at andre slipper å stå i mine sko, om dere skjønner hva jeg mener....

Takk for lykkeønskninger forresten! Nå må dere andre bare komme hoppende etter! Vi satser på at denne gravidboomen holder en god stund til:)

Stor klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...