Gå til innhold

din meining om navnet....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det klang fint jeg! Selvom jeg personlig er litt lei Elias ;-) Men fin klang!

Skrevet

Synes det ble litt langt jeg, iallfall om du tenker å bruke begge til vanlig.

Men synes både Elias og spesielt Nathaniel er fine navn!

Skrevet

Elias er greit, Nathaniel er kustygt...

Skrevet

Elias Nathaniel er nydelig! :o)

To utrolig pene navn! Ble kanskje litt langt hvis du skal bruke begge til vanlig? Men hvis du kun skal bruke Elias, syns jeg det er pent å ha Nathaniel på papiret :-)

Skrevet

Elias er et søtt navn, Nathaniel er helt forferdelig. Veldig dårlig kombinasjon!

Skrevet

Elias er et fint navn, selv om jeg er litt lei av det. Nathaniel er vel et av de verste navnene jeg vet:)

Skrevet

Elias er jeg så lei, det er fulstendig oppbrukt. Nathaniel er bare helt forferdelig, grusomt, harry og kustygt.

Skrevet

Synes det klinger veldig bra! :) De passer bra sammen! :) Likte det! ;)

Skrevet

Viktigste er jo at DU liker det!! ;)

Skrevet

Elias er kjedelig! Nathaniel er harry...

Skrevet

Er ikke så veldig glad i Nathaniel, og Elias er jeg litt lei av egentlig.

Skrevet

Pinglete poppis navn.. Synes det blir for tungt.. Er ikke noen stor fan av Nathaniel heller..

Skrevet

Veldig langt fra min stil, er ikke så glad i sånne bibelske, feminine guttenavn som er så populære nå. Elias er vel OK alene, Nathaniel synes jeg er helt grusomt. Kombinasjonen var ikke bra.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er dessverre enig med ma-85. Etter at redningsskøyta Elias inntok kinosalene har akkurat det navnet eksplodert. Syns dessuten at kombinasjonen ble pompøs, glorete og romantisk. Han skal bli en voksen mann en gang, med skjegg og tatoveringer, kanskje...

Skrevet

Nathaniel alene er veldig fint, synes begge sammen ble litt langt og tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...