monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Når blir jeg gravid? Antall? kjønn? Kommer min kjære til og fri snart? jeg er f 280384 han 020776 Håper alt er bra med deg forresten, lenge siden du har vært her på disse sidene? Du er prøver du også? klemklem (tidl. monca*84*ønsker..)
Kristine_88 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hei Ser du blir gravid til høsten. Trur det blir en gutt. Jeg vil ikke si noe om frieriet..hehe.. Her går ting litt opp og ned men mest bra da..ja, lenge siden jeg har vært på disse sidene, men tenkte jeg skulle være her mer og drive å spå osv..dt er moro det.. Har ingen å prøve med for tiden.. Men kanskje om ikke så lenge med en som heter per erik? hva trur du om det? Ser du når jeg blir gravid da? Fikk en følelse før i dag, hadde vært moro om du så det samme KLem
monca*84*j12 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Heihei=) Høsten med gutt er bra.. Helt perfekt egentlig.. starter i ny jobb i august.. Får mest sansynlig pergo til høsten også.. Jeg trur min kjære kommer til og fri snart ser du.. Har sånn følsen av det.. + at han har fått en DEL hint i det siste kan du si=) Stemmer det.. Nå husker jeg det! Jeg trur nok Per Erik er bra jeg... Men du må ikke velge han fordi du har et sterkt ønske om en kjærste... Jeg får inn to gode perioder her.. En til høsten... ca Oktober samt på denne tiden neste år... Jeg er litt usikker på hva det kan være i Oktober, trur det er alt for tidlig og få barn da.. Kanskje dere flytter sammen? Gode perioder i hvertfall! Neste sommer trur jeg er bra for fruktbarhet i hvertfall=) Så jeg vil si Mai/juni neste år.. Kjønn syntes jeg er så vanskelig om dagen.. Jeg vet ikke hvorfor men jeg er litt blokket på det området... Ut fra nicket ditt føler jeg gutt, men så får jeg en veldig prinssesse følse og masse rosa også.. Kanskje du skal ha tvillinger, eller om at du skal få begge kjønn med tiden.. =)
Kristine_88 Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Ja, kjønn er ikke lett å si noe om syns jeg... Får du opp mer om jeg skriver navnet mitt da Iris Kristine F 290588 Og Per Erik er F 160381 Når er det han får følelser for meg eller har han det allerede? Får du frem mer om hva som skjer i oktober? Jeg har så lyst på han som kjæreste for han er så snill og god..Og jeg vet vi ville fått søte bebisser sammen =P hehehe...litt tidlig å tenke på det men..hehe... Han virker ikke helt intr. i meg enda føler jeg da... jeg er nemlig innlagt på psykiatrisk sjukehus men er på vei ut, og jeg trur det er derfor han er sånn...men det er jo litt synd det da.. Får du opp noe mer?
monca*84*j12 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2009 Jeg er her.. hehe.. Bare det at jeg har hatt huset fullt i helgen.. Nå er jeg litt sliten og ikke helt på nett om du skjønner.. Men skal se på deg så snart jeg orker.. Hopfully løpet av dagen/kvelden=) Har ikke glemt deg snuppa klem
Kristine_88 Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Så bra du er her.. jeg skjønner godt at du ikke orker å spå da ja..ikke bra å spå når man er sliten kan bli feil da... Koselig med besøk var det sikkert :) Har ikke glemt deg heller snuppa... klem<3
monca*84*j12 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2009 Han er nok interessert.. Men har ikke no hastverk med og komme seg inn i nytt forhold, føler kanskje han har litt dårlig erfaring? Men føler også at han er TYPISK mannfolk, så kanskje han trenger at du er direkte med han.. Dette kan jo også være greit for din egendel, og få et svar.. Nei, få ikke inn no mer om oktober, bare at det er en mnd der ting skjer, eller har potensiale til og skje... Jeg føler at du kommer til og få det bedre med deg selv etterhvert.. Og at det er viktig at du tar vare på deg selv.. Ikke la andres meninger og synspunkter styre dine handlinger. Tenk først og fremst på dine egne behov og hva DU ønsker... Ha fokus på det som er bra i livet ditt og la det som er litt mer negativt ligge.. Får en følse av at du kanskje har et tillitts problem? Du vil tjene på og åpne deg litt og stole på at andre vil deg vel! klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå