Gå til innhold

Da har ikke jeg noe mer her å gjøre:((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha blødd i 6 dager nå har jeg vært på ul.Var etter utregn 9+4.

Ul viste ikke noe hjertelyd,og et embryo på 4 mm og ikke 25 mm som det skulle vært.

Uff og æsj!!!! denne babyen var så etterlengtet.Trodde vi lykkes nå etter 15 mndr,men,men.

Ønsker dere alle her inne LYKKE TIL videre.

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var trist å høre, håper det går bra med deg oppi alt det her. ønkser deg lykke til neste gang, ikke gi opp

Skrevet

Det var trist, velkommen tilbake!!

Husk at naturen er "fin" sånn, er det ikke bra ordner kroppen opp, det er en viss trøst i det, mener jeg.

Dert går bra neste gang:-)

Skrevet

opplevde det samme i april, men er nå på gang igjen, så ikke gi opp!!det vil lykkes til slutt :)

Skrevet

Du.. Spesielt her inne på BIM leser jeg om veldig mange som dette skjer med - og veldig mange blir fooort gravid igjen.

Bare slapp av, kom deg litt over at dette faktisk skjedde og før du vet ordet av det så er du gravid igjen :) Ønsker deg all lykke til!!

Skrevet

Hei, vi har lik historie og jeg føler med deg, det er ikke noe kjekt det her.

Skal dere prøve igjen, vi snakker om det tross alderen?

Ha en fantastisk sommer du også!

Skrevet

jeg fikk en vond opplevelse med å miste. Legen ville ikke ta utskrapning med narkose,men fikk tbl i skjeden. Disse skulle gjøre samme nytten. Etter to dager måtte jeg på sykehuset etter å ha fossblødd i 4timer. masse blod og klumper. Ble fraktet i sykebil,og rett inn til utskrapning. Nå har det iallefall stoppet å blø,men er litt skremt for å prøve igjen. Samboeren vil så gjerne at vi skal ha ett barn sammen,mener så forferdeliog vondt å vente og håpe at denne gangen går det bra. Har hatt en spontanabort tidl. Jeg fyller snart 40 og legen mente at jeg ikke har alderen på min side:( Men ser jo at andre får det til ;)))) Ønsker dere lykke til.

Varm klem. Nå kan jeg kanskje unne meg litt vin og likør i sommer. Dog en fattigtrøst

Skrevet

Til dere to damer som har vært så uheldige denne gangen - jeg føler virkelig med dere!!!! Ble skikkelig lei meg over at det gikk gale med dere. Vet det høres ut som klisejeer, og at det kanskje ikke føles som en trøst akkurat nå - men det er vel naturens måte å ordne opp på.... Håper dere kan klare å nyte sommeren med hvitvin og alt som hører sommeren til, og ikke gi opp!

God klem til dere begge!

Skrevet

Jeg blødde hele natten, ja jeg orker ikke beskrive så mye men det var mye morkake og alt som samlet, jeg kunne ikke sove eller ligge i sengen, jeg holdt meg på do og i dusjen store deler av natten. Dagen etter dro vi til legevakten, blødningene var svakere. Jeg ble sendt til ullevål og de tok ultralyd, det var ikke noe igjen å skrape ut, kroppen min tok seg av jobben selv.

Ikke vær redd for å prøve igjen, det er verd det. Neste gang (for jeg tenker positivt og det blir en neste gang) skal jeg ha tidlig ultralyd før 7 uke og før 12 uke. Det er mindre sjanse for dødt barn i magen etter 8 uker og så videre.

Jeg har hatt sontanabort i uke 8 og i uke 11 da jeg var i 20 og 30 åra, det kan skje da også. Jeg har snakket med flere som har hatt abort i 40 årene og klart det på 2 forsøk, det er det verd.

Nå skal jeg skaffe med en eggløsningsmåler, må bare finne ut hva som funker. Har lest at damer over 40 år ikke alltid har eggløsning hver måned, ønsker å ha litt oversikt nå og stå på. Har ikke hele livet forran meg.

Lykke til!

Skrevet

Huff det er trist lesning dette her. Håper dere orker å prøve en gang til, og at det går bra da. :)

Ønsker dere all mulig lykke til i alle fall.

Skrevet

Dette må være forferdelig vondt for dere. Jeg er så utrolig lei meg:( Bruk tiden til hjelp- det er lov til å sørge. Lykke til videre. Håper vi sees her inne snart igjen. Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...