Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på 4 mnd og har litt lyst til å psøve henne på litt grøt, fruktmos etc. Men hun klarer ikkå sitte godtnok i en stol el.l enda. BLir jo litt vanskelig å ha henne i fanget når jeg skal mate henne liksom... Hun elsker vippestolen sin, så kanskje den fungerer?? Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med grøt ved 4,5 mnd. Jeg foretrakk da å ha vesla godt inni venstre armkrok mens jeg satt i lenestolen. Mannen min foretrakk å ha henne i vippestolen. Vi har en babybjørn, den kan jo ikke sperres for vipping.... så maxi cosi bilstolen var i grunnen vel så grei. Tok bære håndaket helt bak slik at det fungerer som en støtte og stolen stod i ro.

:-)

Skrevet

Da vi begynte med grøt ved 4 mnds alder, brukte vi bare vippestolen vår, enkelt og greit. Har både babybjørn sin og en fra Chicco, og synes faktisk at Chicco sin er bedre å mate i enn babybjørnen. Spes når hun begynte å skulle bøye seg framover hele tida, for da syns jeg hun bare ble hengende i "løse lufta" liksom i babybjørnen. I Chiccoen sitter hun mer tilbakelent, og dermed roligere og bedre for mating=)

Skrevet

Vi brukte babybjørn vippestol, men den fungerte ikke. Han henger bare fremover i den. Så nå sitter, halvveis ligger han i sofaen på en pute som jeg har lagt litt skrått. Fungerer fint det. :)

Skrevet

For oss fungerte babybjørn vippestol perfekt fra vi startet med grøt rett over 4 mndr og til han var stabil nok til å sitte i høy stol, ca 6 mndr. Da var han så tung at stolen vippet voldsomt, samt at han heiste seg opp og fram i vippingsen. Så det kommer vel litt an på når man introduserer fast føde også, i tillegg til stol, når jeg tenker meg om :-)

Ellers har jeg matet ham på fanget, det fungerte fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...