Anne83 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Har ei tulle på 4 mnd og har litt lyst til å psøve henne på litt grøt, fruktmos etc. Men hun klarer ikkå sitte godtnok i en stol el.l enda. BLir jo litt vanskelig å ha henne i fanget når jeg skal mate henne liksom... Hun elsker vippestolen sin, så kanskje den fungerer?? Noen som har gode tips?
blomstre Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vi begynte med grøt ved 4,5 mnd. Jeg foretrakk da å ha vesla godt inni venstre armkrok mens jeg satt i lenestolen. Mannen min foretrakk å ha henne i vippestolen. Vi har en babybjørn, den kan jo ikke sperres for vipping.... så maxi cosi bilstolen var i grunnen vel så grei. Tok bære håndaket helt bak slik at det fungerer som en støtte og stolen stod i ro. :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Da vi begynte med grøt ved 4 mnds alder, brukte vi bare vippestolen vår, enkelt og greit. Har både babybjørn sin og en fra Chicco, og synes faktisk at Chicco sin er bedre å mate i enn babybjørnen. Spes når hun begynte å skulle bøye seg framover hele tida, for da syns jeg hun bare ble hengende i "løse lufta" liksom i babybjørnen. I Chiccoen sitter hun mer tilbakelent, og dermed roligere og bedre for mating=)
Collette Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Vi brukte babybjørn vippestol, men den fungerte ikke. Han henger bare fremover i den. Så nå sitter, halvveis ligger han i sofaen på en pute som jeg har lagt litt skrått. Fungerer fint det.
bønni Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 For oss fungerte babybjørn vippestol perfekt fra vi startet med grøt rett over 4 mndr og til han var stabil nok til å sitte i høy stol, ca 6 mndr. Da var han så tung at stolen vippet voldsomt, samt at han heiste seg opp og fram i vippingsen. Så det kommer vel litt an på når man introduserer fast føde også, i tillegg til stol, når jeg tenker meg om :-) Ellers har jeg matet ham på fanget, det fungerte fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå