___ Skrevet 17. juni 2009 #1 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er stadig noen som ønsker seg nye forum, men problemet er jo at det har bltt så mang av dem at det ikke blir skikkelig aktivitet på noen av dem. Dermed bruker vi nesten bare skravle og annonymdebatten. Det er jo i praksis bare der vi får svar i overskuleg fremtid. Slå sammen alt som har med hus, hage og hobby til et forum for eksempel. Et annet forum kunne være for alle med syke barn, uansett om det er medfødt, fysisk, psykisk, fødselsrelatert eller skyldes skade senere. Hvis det kom ned i kansje 10-15 underfora totalt sett ville det bli mer aktivitet og sn grun til å bruke dem. Nå er det liten vits i å gå inn der å sjekke, og langr minde grunn til å skrive noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 17. juni 2009 #2 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja dette er jeg helt enig i. Færre forum med bredere tema. Men å si noe her er som å snakke til veggen dessverre. Tror jeg får guttungen til å spise grønnsaker før de faktisk svarer på spørsmålene om dette og søkermotoren her inne. Men er jo lov å håpe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 18. juni 2009 #3 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei Pamin, Kan du sende meg link til de forumene du mener bør slåes sammen? Det skulle jo ikke være så vanskelig. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juni 2009 #4 Del Skrevet 22. juni 2009 aleneforeldre, barn som pendler og samlivsbrudd. kunne vel glatt gått for det samme og om vi er ville og gale så kan vi jo slå til med og putte "hvem er faren" innunder aleneforeldredebatten også og trenger vi egentlig bleie og barnevongdebatten når vi har utstyrsdebatten? og amming og brystavvenning kan vel glatt slås sammen uten at temaet blir for stort.. hehe foreksempel har ettelattdebaten 5 nye poster i år.. så folk som vil savne noen kan vel knaskje brude skravle eller anonym? godord til mor, ser ikke ut til og være noen overdreven suksess det heller. kronisk syke foreldre og kornisk syke barn kan vel kanskje også slås sammen. kosthold-trening, kostholdsdebatten, slankedebatten og trimdebatten blir vel kanskje litt sånn smør på flesk? kullturkollisjon og livsyndebatten er vel også noe som i grunn hører sammen. og trenger vi egentlig, ungmor, modene foreldre, 1. gangsmødre 30 +, mor 20-25, mor 26-34, mor 35 ++ og mor35 + prøver? det må da være mulig og gjøre dette om til maks tre debatter. trenger vi egentlig "si din mening" når vi har skravle, kangle og anonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juni 2009 #5 Del Skrevet 22. juni 2009 og siden jeg helt tydelig har alt for mye ferie og alt for lite og gjøre. barnemunn 3-5 år, fra barnemunn 6-8 år , fra barnemunn 9-12 år og gullkorn og værdagsglimt. her kan vi jo prøve på en rema 1000, det enkle er ofte det beste og bare kalle det "gullkorn" også har vi "donor egg/sæd debatten", "foreldre ved hjelp av donorsæd eller donoregg debatten" og "barn av donorsæd/egg debatten" foregår det så heftig mye donasjon at vi trenger 3 debatter om temaet? "gratulerer martha og ari" burde vel rett og slett slettes nå. "tid for søsken?" og "søskenforum"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2009 #6 Del Skrevet 23. juni 2009 Nei, ikke ta barnevogndebatten da!! Den er en av de fine spesialtrådene, hvor man kan spørre og få svar innen rimelig tid:) god tone, og greit med ett tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 15. juli 2009 #7 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei, og takk for bra innspill! Tar en egen vurdering selv også, men klar på at det er endel å slå sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #8 Del Skrevet 15. juli 2009 Et annet forum kunne være for alle med syke barn, uansett om det er medfødt, fysisk, psykisk, fødselsrelatert eller skyldes skade senere. ---------------- Vel, skjer det så blir det enda færre brukere her. For å stave det i stygg klartekst; Årsaken til at det ble delt opp i to "syke barn" var fordi dinbaby mista massevis av brukere som ble lei/kvalm/irritert over at sidene ble SPAMMET ned av putebrukere som omtrent truet med selvmord fordi gullklumpen skulle hulkende uheldigvis ligge i pute i seks uker! Selvsagt er dette tragisk for barn/foreldre, men kan for de aller fleste nesten sammenlignes som et stygt benbrudd. Ikke dødelig, går over, og resultatet blir stort meget bra, eller helt perfekt. Vel, for oss som faktisk har handikappede barn, så har vi unger som har svært så ulike diagnoser. Det eneste felles vi har er at våre barn ALDRI blir kvitt sine diagnoser! Så derfor blir det feil og blanda de som jubler over puteslutt med d som omtrent planlegger begravelsen. Altså like idiotisk forlsag som å blande vi som har mista og min fødselshistorie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweak Skrevet 15. juli 2009 #9 Del Skrevet 15. juli 2009 Det med forum som burde slåes sammen eller fjernes helt er egentlig ganske greit... Trykk deg gjennom listen, har det ikke kommet et nytt innlegg på en måned så kan forumet regnes som dødt. De mer generelle forumene har tatt over rollen til de mer spesifiserte for lenge siden. Jeg som så mange andre er kun innom forum med aktivitet og for min del er det anonym (selv om jeg hopper over halvparten av innleggene for tiden), skravlesiden, trimesterforumene og bryllupsdebatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 23. juli 2009 Nei, jeg vil ikke sette opp den listen for dere. Det må være deres jobb å bestemme hvilke forar som er viktige og hvordan sidene er bygget opp. Å lage et oppsett for de forumene som bør være her er en ganske stor jobb. Hovedpoenget er at det er alt for mange av dem. Reduser til ca 15 stk. Da begynner det å bli brukbart. Som du selv sier: "Det burde vel ikke være så vanskelig." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #11 Del Skrevet 23. juli 2009 enig med hi! det burde slås sammen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Laus Skrevet 29. juli 2009 #12 Del Skrevet 29. juli 2009 Enig! Også enig i at det ikke er vår jobb å sette opp disse listene for deg. Håper du ikke har timesbetalt "kjekken", kjipt å ikke ha smør på brødskiva;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 17. august 2009 #13 Del Skrevet 17. august 2009 Så-så =) Det ville jo vært dumt om du mener at vi burde slå sammen enkelte forum og så ikke si hvilke det gjaldt. Jeg sier ikke at andre skal lage lister for meg, men har dere innspill så må dere komme med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 17. august 2009 Innspillet går på at det totale antallet er alt for stort. Da gidder vi ikke bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småtorsk Skrevet 17. august 2009 #15 Del Skrevet 17. august 2009 Du har fått gode innspill her. Mange forum kan slås sammen eller fjernes. MEN: Alle innlegg på Anonmforum som ikke hører hjemme her, burde flyttes av mod til riktig forum. MANGE som skriver her, under fullt nick, fordi de veit at det ikke er aktivitet på riktig underforum. Vi trenger en del underforum for de mest brukte temaene, og innlegg bør henvises hit eller til skravle/krangle. Bare de som VIRKELIG trenger anonymforum, dvs. tar opp følsomme temaer, bør være på anonymforum. Sånn blir forumet ryddigere, slik det er nå drukner jo alle innlegg totalt på anonymforum. I tillegg blir det lettere å holde en hyggelig tone, når anonymforum ikke er det rådende og det ikke er knapper å gjemme seg bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småtorsk Skrevet 17. august 2009 #16 Del Skrevet 17. august 2009 Man kan også lage under-underforum. F.eks. kan Utstyrsforum inneholde underforum som Baby, Småbarn, Skolebarn etc. Og kan vi VÆRSÅSNILL MED SUKKER PÅ få et generelt sexforum, (med anonymknapp,) evt. som et under-underforum på Anonmforum? Har ikke noe prinsippielt imot alle trådene om "Hvem som liker å ta den i rompa" og "Jeg har kjøpt en stor dildo" og sånt, men det ville vært kjekt om de kunne plasseres et relevant sted for seg selv. Til tider flyter det over av den typen tråder på Anonymforum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå