Gå til innhold

klengete baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være det er litt feil å skrive om det her inne men...jeg tror jeg og samboeren min har lagt en uvane for vår lille skjønne prins. Kan i hvert fall virke som han hele tiden vil bli holdt på, og ikke satt ned. Jeg får ikke gjordt noe når jeg er alene med han, han vil hele tiden opp. Ikke 2 minutter en gang vil han sitte i stolen sin før han skriker på å få bli tatt opp. Og når han sovner og blir lagt ned, så våkner han etter kort tid og vil opp. Er dette normalt? Jeg må ta han med overalt, til og med på do...Er det noen som har noen like erfaringer?

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får prøve å underholde han der han er da vet du, legge deg på gulvet sammen med han og så videre.

Dere har nok en kontaktsøkende unge dere. :) Ikke alle er like, så det er ikke sikkert det er noe dere har gjort for å få det sånn.

Bruker du bæresjal? Kanskje en ide.

Skrevet

Har dere tatt han med til osteopat? Mulig han er et kiss-barn, da har han mye spenninger i kroppen som bør løses opp. Vil i allefall anbefale deg å gå til innkjøp av et elastisk bæresjal. Gutten min ville også helst bli båret, og hverdagen min ble veldig mye lettere når han lå trygt og godt inntil magen min og jeg kunne ha begge armer fri samtidig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...