Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 jeg har rent på do siden kl 6 i dagtidlig. har murringer i magen og den er hard nesten hele tiden. hadde noen kynnere som "svei",men det ga seg etter 3 stk. har ett liiite håp at det skal bli fødsel i løpet av denne uka..kanskje til helga?? 13 dager til termin.. var til jordmor i dag og hun mente det kunne godt skje i dag/natt,men det tror jeg egentlig ikke..
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Når du sier at du har rent på do mener du da avføring?Jeg måtte nemlig mye det dagene før jeg fikk
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 jepp..type diarè.. tror det er ganske tomt nå.. magen er forsatt hard og kjenner at det "kniper" av og til, men tar seg liksom ikke noe opp..bare mas egentlig..
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 hmm..ja ikke godt å si.men jeg gikk også sånn tre fire dager før:)
thea - M har gull i gulping Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 cecilie?? is it you? jeg tror du får snart
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2009 du drømmte jo det.. haha
thea - M har gull i gulping Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 ja.. og det sykeste er at jeg har plutselig begynt å ha ubehag i underlivet, akkurat som jeg bruker å ha når jeg har mensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå