♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 hadde min 2 SA den 1 juni.... for 2 dager siden hadde jeg rosa /rødt slim når jeg var på do. jeg hadde blødninger til den 5 juni . 5 dager med blødninger..har ikke blødd siden den 5 juni. men hva er dette her.. hmmm noen som har mista og har vært borti dette. jeg har vondt i siden i magen også... redd jeg nå hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Eggløsning kanskje?? Noen kan få litt rosa/blodtilblandet med eggløsningsslim - det betyr jo at man er ekstra fruktbar da =) Kan jo passe med EL hvis du hadde SA/første blødningsdag 1 juni, eller så kan det være en festeblødning?? Lykke til da =) Klem fra
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 håper det bare er eggløsning.. har vondt i puppa mine. håper jeg ikke er gravid fått bedskje av legen å vente med å bli gravid da jeg har hatt 2 sa etterhvarandre... hjelp redd for å bli gravid igjen...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Hvorfor fikk du beskjed om å vente? Jeg har hatt 2 MA, en den 07 mars og en den 30 mai, de sa på gyn på sykehuset at jeg bare måtte vente 1 mens, men at jeg kunne prøve igjen og statistisk er sjansen veldig små for at det skal skje en tredje gang... Klem fra
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2009 legen sa det beste for kroppen å ha mensen og komme inn i normale syklus etter sa. siden jeg hadde 2 etterhvarandre.. og mente det beste var å vente 2 mnd eller lengere. .. kan hende livmortappen og det ikke vil holde på spira siden jeg har mista 2 ganger. og 3 ganger på rad er vel ikke så bra for kroppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå