Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har stått på alle fire og rugget frem og tilbake i to uker nå. Bare rugge rugge rugge og så detter han sammen igjen (litt som Bambi på isen, hehe). Nå begynner han å bli frustrert fordi han ikke kommer noen vei virker det sånn... Dere som har barn som krabber, hvor lenge var de oppe og rugget før de begynte å bevege seg???

Er vel litt utålmodig jeg og ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha- lurer på det samme selv, så dytter litt oppover...=) Her begynte hun å stå på alle fire for flere uker siden, men i den siste uka har hun begynt å klare å stå litt lenger om gangen og vrikker litt på stjerten, før hun til slutt faller pladask ned på gulvet igjen;)

Skrevet

lille banan har stått og rugget i et par måneder, han...men krabber ikke. kryper gjør han derimot, og har begynt å dra seg opp etter ting. det er ikke alle som krabber en gang :)

Skrevet

Gutten min reiste seg og gikk rundt møbler fra han var 8 mnd, ålte seg i militærstil. Begynte å krabbe rett før han ble 10 mnd. Gå når han var 1 år.

Skrevet

Her også krypes det (eller klaskes som jeg kaller det) så han kommer seg jo rundt, men han har blitt så superivrig på ruggingen de siste ukene så jeg trodde det var noe krabbing på vei. Men et par måneder ja..... må nok smøre meg med tålmodighet ;-)

Skrevet

Jenta mi har stått på alle 4 og rugget i en mnd. Lite som tyder på at hun skal begynne å krype med det første. Siden hun drar seg frem med armene kommer hun seg dit hun vil likevel. Og merkelig nok er det dit hun ikke fåt lov til! ;-/

Skrevet

Jenta mi begynte å krabbe såvidt for 2 uker siden, da var hun 6,5 mnd. Hun krabber av og til nå, men mest åling/kryping. Det går mye raskere! Og i dag satte hun seg opp selv! Fra liggende stilling på magen, opp på alle fire, fikk beina under seg - og så satt hun på rumpa - ganske fornøyd! Jeg stod og så på det hele! Veldig gøy:-)

Skrevet

Småen sto å rugga slik ei stund, før han lærte å åle seg framover. Men då vart han straks blidare (sjølv om det gikk bakover ei god stund:P). No er det like før han lære å krabbe trur eg, for no er det "eit krabb" fram før han dette i hop. Variera vel frå unge til unge, men trur småen har vugga i 1-2mnd, men kun siste mnden det har vore MASSE vugging. Hehe, han går opp på tå i krabbestilling og, hihi komisk:P

Men frå rugging til åling - tja...2-4 veker?

Skrevet

Glemte å svare at hun rugga i krabbestilling i tre ukers tid før hun tok sine første "krabbeskritt" :-)

Skrevet

Tja mini tok sine første "krabbe" steg idag, etter ca 3ukers rugging. Han har ålt seg i 1,5mnd ca. I forigårs lærte han å sette seg opp selv så myye som skjer for tiden. Han er foresten 7,5mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...