Jordmor Siri Skrevet 17. juni 2009 #1 Del Skrevet 17. juni 2009 Mitt navn er Linda Bournane Engelberth. Jeg jobber som fotograf. Fra høsten skal jeg begynne et prosjekt hvor jeg skal fotograferer fødsel og fødselsritualer i forskjellige land. Til vanlig jobber jeg 50% i avis og frilans for diverse magasiner. Jeg har laget flere fødselreportasjer for bladet Gravid. Jeg ønsker å komme i kontakt med kvinner som skal ha hjemmefødsel høsten 2009, som ønsker å bli fotografert. Reportasjen vil bli trykket i Gravid, og på et senere tidspunkt vil det forhåpentligvis bli en bok. Denne reportasjen skiller seg ut fordi jeg bare skal bruke naturliglys, (ikke blitz) Derfor blir jeg nødt til å knytte kontakt med flere kvinner, fordi fødselen må finne sted når det fortsatt er dagslys. Dette gjør at jeg må følge flere gravide, i håp om at en føder når det fortsatt er lyst. Vi kommer til å ha en lengere samtale på forhånd av fødsel for å bli kjent og hvor jeg forteller hvordan jeg jobber. Hvis du har lyst til å bli fotografert Kontakt Linda på 92429670 Lagt inn av jordmor Siri Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140270412-f%C3%B8dselsreportasje-i-gravid-og-litt-til/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå